Monday, March 9, 2009

Tagged

adoyai..kne tag ngan i-syah..
1st time kne tag ni..hehe.
layan je la..
huhuhu...


1. Anda rasa anda hot?
hot? i'm not hot.i'm cool...


2. Upload gambar kegemaran anda. Untuk ruang waktu ini gambar kegemaran adalah:




3. Kenapa anda suka gambar ini?

kerana gmbr ni memberi ketenangan jiwa kepada saye..hehe.

4. Bila kali terakhir kamu makan pizza?

ntah..x ingat la plak..lost memory..

5. Lagu terakhir kamu dengar?

In Flames - Only for the weak

6. Apa yang anda buat sekarang selain dari menyelesaikan tag ni?
bkak facebook..tp x leh.. tensen btul.......

7. Selain nama kamu sendiri, apakah lagi nama yang kamu suka orang panggil kamu?

aku suke org pggl aku rockstar..hahahaa.
pggl kama pn ok gak..

8. Tag lagi lima orang.
- azzuhry @ roy ( ko lyn tag ke x zury? :p)
- Uncle
- Ilahi ( ni lg sorg, ntah lyn ke x..)
- x
- x

3 org je aku tag..aku x ramai member la kt blog ni..


9. Siapa orang nombor satu?
Housemate aku.. roy a.k.a beach boy.

10. Orang nombor tiga ada hubungan dengan siapa?
ntah.x kenal la awek die..

11. Katakan sesuatu berkenaan org nombor

(1) roy - my housemate
(2) uncle - pengasas briot legend
(3) ilahi - coursemate

12. Bagaimana pula dengan orang nombor empat?
tiada org nombor 4

13. Siapakah orang nombor dua?
tgk soklan no 11

No comments:

Post a Comment